Časté dotazy

Úvod Časté dotazy

Je možné poslat zboží i na Slovensko?

Ano, zasíláme i na Slovensko. Pro objednání na Slovensko prosím nejprve změňte jazykovou verzi na slovenštinu. Přijímáme SEPA platba, náš účet je: IBAN: CZ2820100000002600947109  BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Kolik stojí poštovné?

Nabízíme řadu způsobů dopravy. Způsoby dopravy a ceny jsou zobrazeny v objednávacím procesu. Pokud si přejete zjistit výši poštovného, vložte zboží do košíku a jděte do pokladny. Pokud je vaše objednávka vyšší než 5 000 Kč, nabídneme vám doručení Českou poštou zdarma.

Jaké jsou způsoby placení?

Způsoby dopravy a ceny jsou zobrazeny v objednávacím procesu. Pokud si přejete zjistit výši poštovného, vložte zboží do košíku a jděte do pokladny. Pokud je vaše objednávka vyšší než 5 000 Kč, nabídneme vám doručení zdarma.

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

V tuto chvíli nemáme kamenný obchod. Osobní vyzvednutí je proto k dispozici pouze po předchozí domluvě (přes email nebo telefon). Prosím nechoďte na adresu našeho sídla bez předchozí domluvy.

Máte kamenný obchod?

V tuto chvíli kamenný obchod nemáme. Prodáváme pouze online, ale díky Uložence, Zásilkovně nebo České poště Vám můžeme nabídnout dodání za rozumnou cenu.   

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Před vrácením zboží nás prosím informujte emailem nebo telefonicky. Zboží dopravené službou Zásilkovna může být zdarma vráceno na stejné pobočce (musíte nás ale nejprve kontaktovat). Veškeré další zboží lze zaslat Českou poštou, poštovné hradí odesílatel. Do balíčku vložte poznámku s číslem vaší objednávky, bez tohoto čísla nebudeme moci vrácení zboží vyřídit.

POZNÁMKA: Prosím neposílejte nám nezabalené zboží pouze v originálním obalu. Použijte papír nebo balící fólii či krabici.

POZNÁMKA: Dobírky nebudou akceptovány!

Potřebuji něco, co nemáte.

To není problém, dejte nám vědět a my vám to zkusíme sehnat.

Rád bych objednal větší množství, než které máte na skladu.

Můžeme vám nabídnout velkoprodejní prodej všech našich produktů. Pokud by byl váš nákup dostatečně velký, můžeme vám zboží dodat během 7-10 pracovních dnů.

Je možné vaše výrobky upravovat?

Ano, je to možné, pokud je vaše objednávka dostatečně velká.

Jsem velmi spokojen, jak vám poděkovat?

Opravdu bychom byli rádi, kdybyste nám napsali kladné hodnocení na Heuréce a recenzi produktu, který jste si od nás zakoupili.

Nejsem úplně spokojen, co dělat?

Kontaktujte nás. Uděláme vše proto, abychom váš problém vyřešili. Někdy uděláme chybu, někdy je zboží vadné. Jde o běžné problémy, které lze velmi rychle vyřešit ve váš prospěch.

Copyright 2014 - 2017 © Neven