Je možné poslat zboží i na Slovensko?

Ano, zasíláme zboží i na Slovensko. Při vytváření objednávky prosím zvolte jako zemi doručení Slovensko v sekci dopravy. Pokud si přejete zaplatit rovnou v eurech, stačí kliknout na tlačítko "EUR", které najdete v pravém horním rohu stránky vedle telefonního čísla naší zákaznické linky.
Přijímáme SEPA platby. Platební údaje:  
- IBAN: CZ2820100000002600947109
- BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Dodací lhůty na Slovensko jsou obvykle 2–5 pracovních dní v závislosti na zvoleném způsobu dopravy. Pokud máte speciální požadavky, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme.  


Kolik stojí poštovné?

Cena poštovného závisí na vámi zvoleném způsobu dopravy. 
- DPD ParcelShop/Kurýr: od 99 Kč. Přeprava zásilek na adresy, do výdejních míst Pickup a do boxů.
- Zásilkovna Z-Box/Domů: od 99 Kč. Výdejní místa a samoobslužné schránky po celé ČR. 
- Česká pošta Balík Do ruky/Balík na poštu: od 99 Kč. Klasické doručení do vaší schránky nebo na nejbližší poštu.
- Prodejna: Zdarma. 

Přesnou cenu poštovného zjistíte při objednávkovém procesu v košíku. Pokud hodnota vaší objednávky přesáhne *5 000 Kč*, nabízíme dopravu DPD zdarma.  

Dodací lhůty:  
- Česká republika: 1–3 pracovní dny  
- Slovensko: 2–5 pracovních dní


Jaké jsou způsoby placení?

Přijímáme několik platebních metod, abychom vám co nejvíce usnadnili nákup:  
1. Online platby:  
   - GoPay  
   - PayPal  
2. Bankovní převod: Na náš účet 7424053001/5500 vedený u Raiffeisenbank.  
3. Dobírka: Zaplatíte při převzetí zboží od kurýra nebo na pobočce Zásilkovny/DPD.  
4. Hotově: Při osobním vyzvednutí na naší pobočce.  

Při platbě převodem je třeba počítat s delší dobou pro připsání platby na náš účet, což obvykle trvá 1–2 pracovní dny. Jakmile je platba připsána, okamžitě začínáme zpracovávat a odesílat Vaši objednávku.
Pokud potřebujete zboží rychleji, doporučujeme zvolit jiný způsob platby, například online platbu kartou nebo dobírku.
Pro SEPA platby z jiných zemí použijte výše uvedené platební údaje (IBAN a BIC).  


Mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Ano, pokud ještě nebyla Vaše objednávka odeslána, můžete ji změnit nebo zrušit. Kontaktujte nás co nejdříve telefonicky nebo e-mailem (info@neven.cz) s číslem objednávky a Vaší žádostí. Pokud byla objednávka již odeslána, můžete využít právo na vrácení zboží do 14 dnů od doručení. 


Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Ano, objednávky si můžete vyzvednout na naší pobočce. Během objednávky zvolte možnost „Osobní odběr“ a jakmile bude zboží připraveno, zašleme Vám informační e-mail. Svou objednávku pak si můžete vyzvednout v Brně na ulici Vídeňská 99 (areál ESB Elektricke Stroje budova 6), v pracovních dnech od 9:30 do 17:00.


Máte kamenný obchod?

Ne, kamenný obchod nemáme, ale objednávky si můžete vyzvednout osobně v naší kanceláři. Pro hladší průběh Vás prosíme, abyste objednávku zadali předem přes náš e-shop.


Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Před vrácením zboží nás prosím nejprve kontaktujte e-mailem na info@neven.cz.

- Zásilkovna: Pokud jste využili Zásilkovnu, můžete zboží vrátit zdarma na stejné pobočce. Je ale nutné nás předem kontaktovat, abychom vám sdělili potřebné informace.  
- Česká pošta: Ostatní zboží můžete zaslat Českou poštou. Poštovné hradí odesílatel.  

Postup vrácení zboží:  
1. Zabalte zboží do vhodného obalu (použijte krabici, balicí papír nebo fólii). Neposílejte zboží pouze v originálním obalu.  
2. Přidejte do balíčku poznámku s číslem vaší objednávky – bez něj nebude možné vrácení vyřídit.  
3. Zboží zašlete na adresu:  
   Neven 7 s.r.o., Vídeňská 297/99, Brno, 639 00.  

POZNÁMKA: Dobírky nebudou akceptovány!


Potřebuji něco, co nemáte.

To není problém! Napište nám na info@neven.cz, o jaký produkt máte zájem, a my se pokusíme jej pro vás zajistit.  


Rád bych objednal větší množství, než které máte na skladu. Je to možné?

Ano, poskytujeme možnost velkoobchodního prodeje. Stačí nás kontaktovat e-mailem (info@neven.cz) a sdělit, o jaký konkrétní produkt máte zájem a v jakém množství. Zboží pro Vás objednáme a domluvíme všechny potřebné detaily. Poskytujeme i množstevní slevy. Rádi Vám připravíme individuální nabídku. Pokud by byl Váš nákup dostatečně velký, můžeme Vám zboží dodat během 7-10 pracovních dnů.


Je možné vaše výrobky upravovat?

Ano, úpravy našich výrobků jsou možné, pokud je vaše objednávka dostatečně velká. Rádi s vámi projednáme všechny detaily, jako jsou požadované změny, minimální množství objednávky a možnosti přizpůsobení. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte na info@neven.cz.

Naším cílem je vyhovět specifickým potřebám každého zákazníka a zajistit maximální spokojenost.  


Jsem velmi spokojen, jak vám poděkovat?

Vaše spokojenost nás velmi těší! Pokud nám chcete poděkovat, nejvíce nás potěší, když:  
- Napíšete kladné hodnocení na Heuréce nebo jiných portálech.  

Vaše zpětná vazba nám pomáhá růst a zlepšovat naše služby, a navíc může být inspirací pro ostatní zákazníky. Předem děkujeme!  


Nejsem úplně spokojen, co dělat?

Je nám líto, že nejste spokojeni. Kontaktujte nás prosím na info@neven.cz nebo telefonicky na +420775263544. Uděláme vše pro to, abychom váš problém co nejrychleji vyřešili.  

Někdy se může stát, že dojde k chybě při expedici nebo je zboží vadné. Takové situace nás velmi mrzí, ale jsou řešitelné. Můžeme vám nabídnout:  
- Výměnu zboží  
- Vrácení peněz  
- Náhradní řešení dle dohody 

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto se vždy snažíme najít řešení, které vám bude vyhovovat.