Reklamace a vrácení
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
Před vrácením zboží nás prosím nejprve kontaktujte e-mailem na info@neven.cz.
- Zásilkovna: Pokud jste využili Zásilkovnu, můžete zboží vrátit zdarma na stejné pobočce. Je ale nutné nás předem kontaktovat, abychom vám sdělili potřebné informace.
- Česká pošta: Ostatní zboží můžete zaslat Českou poštou. Poštovné hradí odesílatel.
Postup vrácení zboží:
1. Zabalte zboží do vhodného obalu (použijte krabici, balicí papír nebo fólii). Neposílejte zboží pouze v originálním obalu.
2. Přidejte do balíčku poznámku s číslem vaší objednávky – bez něj nebude možné vrácení vyřídit.
3. Zboží zašlete na adresu:
Neven 7 s.r.o., Vídeňská 297/99, Brno, 639 00.
POZNÁMKA: Dobírky nebudou akceptovány!
Vrácíme peníze pouze bankovním převodem, Paypal nebo hotově.
Můžete využít vzorové odstoupení od kupní smlouvy připravené Českou obchodní inspekcí, ke stažení ZDE.
ODSTOUPENÍ A VRÁCENÉ ZBOŽÍ ZASÍLEJTE NA ADRESU:
Neven 7 s. r. o.
Vídeňská 297/99
Brno 639 00
Mohu si při podání reklamace zvolit, zda chci nový produkt nebo vrácení peněz?
Ano, při podání reklamace e-mailem můžete uvést, jaký způsob řešení preferujete. Konečné řešení však stanovujeme na základě důkladné kontroly produktu a vyhodnocení situace.
Je nutné mít při reklamaci produktu doklad o zaplacení?
Ne, při reklamaci není nezbytné předkládat doklad o zaplacení. Stačí nám váš e-mail, číslo objednávky nebo sériové číslo produktu, abychom mohli reklamaci správně vyřídit.
Odstoupení od smlouvy při koupi přes internet
Kupující spotřebitel má právo v souladu § 1829 NOZ odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na kupující podnikatele (je-li na faktuře uvedeno IČ).
Odstoupení od smlouvy při koupi na prodejně
Produkty zakoupené na prodejně je možné v případě, že jsou nepoužité, nepoškožené a s kompletním balením do 7 dní vyměnit za jiné, nebo za kredit, který je možné uplatnit na budoucí nákup do jednoho roku.
OD KUPNÍ SMLOUVY NELZE ODSTOUPIT:
- u jednotlivých částí zvýhodněných setů zboží - je možné vrátit pouze kompletní set (pokud to charakter jednotlivých položek nevylučuje)
- u produktů jejichž charakter to neumožňuje z hygienických důvodů (např. mikrosluchátka)
- u produktů upravených na přání zákazníka
- u zásilky obsahující software či audio / video nahrávky
- po uplynutí 14ti denní lhůty
- při koupi zboží na některé z prodejen
Detailně viz. Obchodní podmínky
Potřebujete poradit s něčím jiným?
Kontaktujte nás: info@neven.cz