Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Před vrácením zboží nás prosím nejprve kontaktujte e-mailem na info@neven.cz.

- Zásilkovna: Pokud jste využili Zásilkovnu, můžete zboží vrátit zdarma na stejné pobočce. Je ale nutné nás předem kontaktovat, abychom vám sdělili potřebné informace.  
- Česká pošta: Ostatní zboží můžete zaslat Českou poštou. Poštovné hradí odesílatel.  

Postup vrácení zboží:  
1. Zabalte zboží do vhodného obalu (použijte krabici, balicí papír nebo fólii). Neposílejte zboží pouze v originálním obalu.  
2. Přidejte do balíčku poznámku s číslem vaší objednávky – bez něj nebude možné vrácení vyřídit.  
3. Zboží zašlete na adresu:  
   Neven 7 s.r.o., Vídeňská 297/99, Brno, 639 00.  

POZNÁMKA: Dobírky nebudou akceptovány!

Vrácíme peníze pouze bankovním převodem, Paypal nebo hotově.

Můžete využít vzorové odstoupení od kupní smlouvy připravené Českou obchodní inspekcí, ke stažení ZDE.

ODSTOUPENÍ A VRÁCENÉ ZBOŽÍ ZASÍLEJTE NA ADRESU:
Neven 7  s. r. o.
Vídeňská 297/99
Brno 639 00

Mohu si při podání reklamace zvolit, zda chci nový produkt nebo vrácení peněz?

Ano, při podání reklamace e-mailem můžete uvést, jaký způsob řešení preferujete. Konečné řešení však stanovujeme na základě důkladné kontroly produktu a vyhodnocení situace.


Je nutné mít při reklamaci produktu doklad o zaplacení?

Ne, při reklamaci není nezbytné předkládat doklad o zaplacení. Stačí nám váš e-mail, číslo objednávky nebo sériové číslo produktu, abychom mohli reklamaci správně vyřídit.


Odstoupení od smlouvy při koupi přes internet

Kupující spotřebitel má právo v souladu § 1829 NOZ odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na kupující podnikatele (je-li na faktuře uvedeno IČ).

Odstoupení od smlouvy při koupi na prodejně

Produkty zakoupené na prodejně je možné v případě, že jsou nepoužité, nepoškožené a s kompletním balením do 7 dní vyměnit za jiné, nebo za kredit, který je možné uplatnit na budoucí nákup do jednoho roku.


 OD KUPNÍ SMLOUVY NELZE ODSTOUPIT:

  • u jednotlivých částí zvýhodněných setů zboží - je možné vrátit pouze kompletní set (pokud to charakter jednotlivých položek nevylučuje)
  • u produktů jejichž charakter to neumožňuje z hygienických důvodů (např. mikrosluchátka)
  • u produktů upravených na přání zákazníka
  • u zásilky obsahující software či audio / video nahrávky
  • po uplynutí 14ti denní lhůty
  • při koupi zboží na některé z prodejen

Detailně viz. Obchodní podmínky


Potřebujete poradit s něčím jiným?

Kontaktujte nás:  info@neven.cz